POS продукція

POS продукція – це рекламні матеріали, які застосовуються з метою розкручування торговельної марки або продукту в місцях реалізації. Вони сприяють зростанню впізнаваності бренду і відповідно до цього збільшуються продажі продукції. Асортимент рекламної продукції, яку прийнято визначати до POS-матеріалів, досить величезний і багаторазово розширюється, завдяки тому що на ринку приживаються все нові і нові ідеї.

Для того, щоб з легкістю зорієнтуватися в призначенні будь-якого виду pos-матеріалу ми рекомендуємо скористатися консультацією наших професіоналів, які дадуть відповідь на всі, без винятку, Ваші питання і вибрати дієвий рекламний засіб:

  • Таблички: пластикові, дерев’яні, скляні, композитні. Позитивний ефект відвідувача про компанію тільки збільшиться з грамотною і стильною рекламою на табличці, що несе інформаційну функцію.

  • Підставки під товари. Виготовлення підставок з акрилу (оргскла) характеризується міцністю і довговічністю.  Це необхідне додавання до стелажів і полиць під промислові або продовольчі товари, друковані матеріали, взуття, одяг і багато іншого.

  • Ростові фігури – це рекламні конструкції, виготовлені в натуральну величину. Характеризуються невеликою вагою і мобільністю, може розташовуватися як в приміщенні, так і на вулиці. Матеріал: пластик, ПВХ, композит.

  • Стопери – це різновид ПОС – матеріалів, які роблять акцент на асортименті або бренду на полицях магазинів. Кінцевий ефект від використання стоперів – збільшення рівня продажів і допомога споживачу при пошуку необхідного продукту в торговому залі. Стопери можуть бути нестандартних обсягів і форм. Основа для виготовлення стопера – пластик. 

14122009(001)

  • Інформаційні стенди – це високоефективний вид рекламних носіїв, спеціалізований на демонстрацію продукту або розміщення різної інформації. Інформаційні стенди можливо застосовувати з метою розміщення буклетів, прейскуранта та інших, корисних для ознайомлення, матеріалів. Наш асортимент містить як прості стенди, так і неординарні і незвичайні рекламні носії. 

10897114 381428445356103 4480484091674877788 N

  • Мобільні стенди – зручні з метою транспортування, вельми швидко збираються і розбираються, їх застосовують з метою рекламних акцій і демонстрацій, якщо необхідно ефективно донести інформацію про продукт, бренд або компанії. Рекламний пересувний стенд дасть можливість за короткий термін і за доступною ціною оформити будь-яке місце і зацікавити потенційних покупців. 

  • Штендери (стрітлайни) – це виносні конструкції, що розташовуються на тротуарах для залучення уваги споживачів. Основна інформація розміщується на основу. Односторонні і двосторонні штендери зручні у використанні, довговічні і стійкі. 

фотография 4

  • Фреймлайти – це тонка конструкція з рамкою, яка світиться чи підсвічуванням з чотирьох сторін. Фреймлайт має ряд переваг: ефективний рекламний інструмент; легка заміна зображення; має невелику вагу; економічний; простота монтажу.

Дані види рекламної продукції потрібні для того, щоб зацікавити інтерес людини до послуги або товару, акцентувати їх переваги та стимулювати потенційного споживача до здійснення покупки. 

Зробити замовлення:

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш e-mail (обов'язково)

Ваш номер телефону (обов'язково)

Повідомлення